هر روز کسی دست تکان می‌دهد در من، هر روز کمی از من .. می‌رود از من . . .


نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ


آدما گاهی بازیچه میشن ! نمیدونم شاید

بله درسته!
ولی اگه آدم باشن اجازه نمیدن کسی اونا رو بازیچه قرار بده!
من فهمیدم غرور از همه چیز مهمتره و نباید زیر پا گذاشتش!
این که میگن غرور چیز بدیه به نظرم شعاره!
اتفاقا باعث میشه انسان از تحقیر شدن مصون بمونه!
چقدر حرف زدم!
انگاری خیلی دلم پره
کاش بقیه ی شاید رو هم میگفتین!

[ بدون نام ] یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ


درسته اما بعضیا ظرفیتشو ندارنو آدمو به بازی میگیرن

کاملا موافقم، به منم ثابت شد که نباید غرورمو زیر پا بزارم. که اون تنها چیزیه که باهاش میتونم بازم از نو شرو کنم.آره شعاره

4خط حرف زدن کجاوو حرفای نگفته کجا...

نمیدونم شاید بازیچه میشن شاید به دیگران اجازه میدن که بازیشون بدن

بله حق با شماست!
آره خیلی حرفای نگفته هست و با 4 خط هیچی مشخص نمیشه.
دلم میخواد بشینم ساعتها با یکی حرف بزنم که بفهمه چی میگم!
اما
یاری اندر کس نمیبینیم، یاران را چه شد؟
دوستی کی آخر آمد؟ دوستداران را چه شد
چقدر باز حرافی کردم!

ممنون از نظرتون!
باز دلم خوشه که یه نفر به غیر از خودم به این کلبه ی درب و داغون سر میزنه!

[ بدون نام ] یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ب.ظ

خواهش میکنم

خوشحال میشم حرفاتونو میشنوم و بشنوم

شاید خیلیا میانو میخونن اما نظر نمیزارن

تازه اگه کسی هم نیاد بهرحال یه جاییه واسه خود خود آدم

که حرفاشو بزنه...

مرسی از لطفتون!
آره شاید!
البته شاید عجیب باشه ولی من دوست دارم تعداد کسایی که میان توی این وبلاگ کم باشه!(گربه دستش به گوشت نمیرسید...)
چون میخوام صمیمی باشه و غریبه نداشته باشیم!
ولی آره جای خوبیه واسه اینکه آدم یه کم خودشو خالی کنه!
به هر حال ممنون که همیشه از ابتدا سر میزدید به اینجا!

[ بدون نام ] دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ق.ظ


آره درک میکنم.باحاله

بله از ابتدای این پستتون

ممنون از درکتون!
نه دیگه از ابتدای راه اندازی وبلاگ شما بودید!
و تقریبا تنها کسی هستید که همچنان سر میزنید!
و به این خاطر واقعا ممنونم!

[ بدون نام ] دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ق.ظ

ey baba, eshtebah shode ha
alan hichkasam dg nemifahme !

na khahesh mikonam


ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد