مخصوص وحید



ما  ز  یاران   چشم    یاری    داشتیم                   خود  غلط بود آن چه می پنداشتیم

تا   درخت   دوستی   بر  کی   دهد                    حالیا   رفتیم   و   تخمی   کاشتیم

گفت  و  گو  ،   آیین   درویشی  نبود                     ور  نه  با   تو    ماجراها   داشتیم
        شیوه ی چشمت ، فریب جنگ داشت     ما  ندانستیم   و   صلح  انگاشتیم
گلبن  حسنت  ، نه  خود  شد دلفروز                     ما  دم  همت   بر   او   بگماشتیم

 نکته ها  رفت  و  شکایت  کس نکرد                     جانب   حرمت      فرو   نگذاشتیم
گفت خود دادی  به  ما  دل  حافظا                      ما  محصل بر کسی نگماشتیم


دانلود



نظرات 6 + ارسال نظر
وحید سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ب.ظ

حسین جونم
نمیدونم چطوری از این حرکتت تشکر کنم
خوش حالم که دوستی دارم که خوب میفهمه

بازم ممنونم
یه پیشنهاد هم دارم!
لطفاً اگه میشه قسمت نظرات این پست رو غیر فعال کن
میدونم یه سری افراد میان حرفایی میزنن که کلاً از این کار پشیمونت میکنن

رضا چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.hamghadam.ir

وحید چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ب.ظ

ایولللللللللللللللللللللللاااا حسین

سعی کن همیه بروز باشی رفیق

وحید چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ب.ظ

آخرین اسمس دیشبتو وقتی خوندم که یه چشم تو هپروت بود یه چشم تو اسمس
هر چی میخوندم تموم نمیشد
یه لحظه فک کردم دارم شاهنامه میخونم تو خواب!!!

سجاد پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.itpedia.blogsky.com

سلام
جوجوی من چطوره؟
نخند

وحید دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ب.ظ

اپدیت نمیکنی؟
هر روز میام میبینم اینجا هیچی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد