دوش بی روی تو آتش به سرم بر می شد

وآبی از دیده میامد که زمین تر می شد


تا به افسوس به پایان نرود عمر عزیز

همه شب ذکر تو می رفت و مکرر می شد


چون شب آمد همه را دیده بیارامد و من

گفتی اندر بن مویم سر نشتر می شد


آن نه مِی بود که دور از نظرت می خوردم

خون دل بود که از دیده به ساغر می شد


از خیال تو به هر سو که نظر می کردم

پیش چشمم در و دیوار مصور می شد


چشم مجنون چو بخفتی همه لیلی دیدی

مدعی بود اگرش خواب میسر می شد

نظرات 8 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ http://www.hamghadam.ir

وحید چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ب.ظ

این شعرا رو از کجا پیدا میکنی؟

از غزلیات سعدی دیگه

رضا پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:44 ق.ظ

خیلی قشنگ بود

چی میگی؟؟؟؟؟

وحید پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ب.ظ

خب نمیدونسم دیگه

دیگه برچی میگی

خوب چون تابلوئه دیگه

رضا جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ

خیلی خیلی قشنگ بود
پ.ن : قالب نظراتت رو هم عوض کن ،‌شکلکا زشت یدده میشه !

وحید جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ب.ظ http://padafande_eshgh.mihanblog.com/

این آهنگ پس زمینتو عوض کن خسته شدم از بس گوشیدم
یه آهنگ تو مایه های دجی گیتور مایکل و از این آهنگای گوپس گوپس بزار یکم حال کنیم

تایید نظرات رو هم بردار
من خوشم نمیاد از تایید نظرات
البته شما نظرای مارو مثل بعضی ها ( ‌میلاد ) تحریف نمیکنی به نفع خودت

وحید؟؟؟؟
من و گوپس گوپس؟؟؟
سعی میکنم آهنگو عوض کنم

وحید یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ق.ظ

e?

هنوز گه تایید نظرات رو بر نداشتی

نمیشه وحید جان
بعضیا .....................

وحید یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ب.ظ http://padafande_eshgh.mihanblog.com/

اسم آهنگ مورد علاقتو بگو من برات کدشو آماده کنم بت بدم

شب جدایی همایون شجریان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد