سخن عشق تو بی آنکه برآید به زبانم

رنگ رخساره خبر می دهد از حال نهانم


گاه گویم که بنالم ز پریشانی حالم

باز گویم که عیان است چه حاجت به بیانم؟


گر چنان است که روزی من مسکین گدا را

به درِ غیر ببینی ز درِ خویش برانم


من در اندیشه آنم که روان بر تو فشانم

نه در اندیشه که خود را ز کمندت برهانم


گر تو شیرینِ زمانی‌‌ نظری نیز به من کن

که به دیوانگی از عشقِ تو فرهادِ زمانم


نه مرا طاقت غربت نه تو را خاطر غربت

دل نهادم به صبوری که جز این چاره ندانم


دُرَّم از دیده چکان است به یاد لب لعلت

نگهی باز به من کن که بسی دُر بچکانم


من همان روز بگفتم که طریق تو گرفتم

که به جانان نرسم تا نرسد کار به جانم

نظرات 4 + ارسال نظر
تنهایی دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ق.ظ http://www.Tanhaee.TK

سلام
شعرات قشنگه
وبلاگت قشنگه
اگه کارت پستال خواستی در خدمتیم
فعلا بای

ممنون از لطفتون
چشم حتما مزاحمتون می شم

light4night دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ق.ظ http://ligt4night.blogfa.com


گر تو شیرینِ زمانی‌‌ نظری نیز به من کن

که به دیوانگی از عشقِ تو فرهادِ زمانم

eyval eyval

vali az2beyte akharesh khosham nyoumad vali bazam mer30

ما ارادتمند شماییم

مریم چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ق.ظ

خیلی قشنگ بود
مرسی

نظر لطفتونه

not late چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:06 ب.ظ

slm.be khatere sheraye ghashangi k entekhab mikonin beheton tabrik migam

سپاسگزارم از محبتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد