یه متن از خودم ضایست ولی ببخشید!


امروز دلم هوای قفسه کهنه کتابهایم را کرد. کتابها را با یک فوت از زیر خروارها خاک نجات دادم و در هرکدام بدنبال موضوعی فراموش شده می گشتم...!
ولی انگار موضوعی جز تو نمی یافتم!
اینها زندگیم بودند ولی کاش هیچگاه به موضوع تو گرفتار نمی شدم!
کاش آن فوت را نمی کردم...!
کاش نفسم بند می آمد!
دوباره چقدر صبر کنم تا در دلم زیر خروارها خاک پنهان شوی؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 20 + ارسال نظر
. جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ب.ظ

عالی بود
ایول

یعنی تا این حد؟
فک کنم شما بیش از حد لطف داری!
مرسی

hashem جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ب.ظ http://rashel20.mihanblog.com

!!!hosein!!!
?june ma in matno khodet gofti
?june hashem
khahesh kardam
kheyli ghashang bud azizam
jeddi migam
hala in taraf ki hast???
vase ye nafar mikham ye matn bedam,, age bedam tobenvisi hazinash cheghad mishe?

به جان هاشم خودم گفتم همین پریشب ساعت 3 نصف شب!
میخوای بدونی این طرف کیه؟
کیییییییییییییییییییییییه؟
کیییییییییییییییییییییییییییییییه؟
هزینش والا شما چون آشنایی فرق میکنه!
شما بیا ما با هم سر هزینه کنار میایم!

hashem جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ب.ظ http://rashel20.mihanblog.com

rasti
ehtemalan vahid miado mige asan jaleb nabud
b harfash gush nae

حالا انقدرها هم جالب نبود خداییش!
به هر حال ما شاگرد شماییم!
در مورد وحید هم باید بگم بدون جنجالهای وحید وبلاگ صفایی نداره

وحید جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ب.ظ http://padafande_eshgh.mihanblog.com/

به به حسین جونم

تبلیغ جدید دیدم
«
جدید ترین تیپ های پوشاک مردانه و زنانه
با برند گالریا

»

به به
به به

الان حرثت میگیره درباره ی پستت حرف نمیزنم ها؟

میدونم حالمو میگیری واسه اینکه کامنت میزارم ولی خب بازم میگم

عرضم به حضورت که این پستت نسبت به بقیه ی پست هات خیلی قشنگ تر بود
اولین پستی بود که تا آخرش نشستم خوندم
ایول حسین، ایول به این جور نوشتن هات ادامه بده
به نظر من آدم اگه میخواد وبلاگ بزنه باید بیشتر از خودش بگه ولی گاهی وقت ها لازمه که از مطالب دیگران استفاده کرد
ولی نه در حدی که هیچ مطلبی از خودمون نداشته باشیم

بازم ممنونم
فقط یه چیزی بگم اینکه من از سانسور کردن یا تحریف نظر خیلی بدم میاد حالا به هر طریقی
اگه میشه یا کلاً تایید نکن یا اگه تایید می کنی سانسور نکن(نمیگم تو اینکارو کردی باز نگی فلان و پش پلان)
خیلی ممنونم ازت
نوشته ای که از دل بر بیاد به دل هم میشینه
ضمناً "ضایست " رو خیلی خوشکل نوشتی
بازم آفرین

عزیزم اولا حرث نه و حرص!
دوما کامنت میزارم نه و کامنت میذارم!
یه کم رو املا وقت بذار
خدا رو شکر شما یه پستو رو تا ته خوندی.
والا دوست دارم به این نوشتن ها ادامه بدم ولی دست من نیست که!
هر 5سال یه بار می جوشه!
منظورت از دیگران سعدی بود دیگه؟ ها؟
در ضمن من این وبلاگو به هدف اشتراک گذاری شعر بنا کردم نه اینکه از خودم بگم و حال همه رو بگیرم!
حالا واسه تنوع یه متن اینجوری گفتم.
از نظرت هم ممنون!

وحید جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ب.ظ http://padafande_eshgh.mihanblog.com/

خیله خب آقا هاشم

دیگه جلو چشم ما غیبت هم میکنی؟

بچه ها با هم مهربون باشین!!
این مهربونیاست که میمونه(می مونه(می ماند)) (اشتباه نخونید)

وحید شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ق.ظ http://padafande_eshgh.mihanblog.com/


این میمونه رو قشنگ اومدی

چه عجب یه بار به ما فوش ندادی!

؛بچه ها با هم مهربون باشین!!؛

باز یه چیزی از رضا آموختی؟

من و فحش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خجالت بکش!!!!!!!!!!
در ضمن فوش نه و فحش!
رضا از من می آموزه این مهربونیا رو!!!!!!!!!!!!!!!!

رضا شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.hamghadam.ir

واااااااااااااااااااااااای
یادت باشه یونی دیدمت لپت رو بکشم
قشنگ بود !
خیلی قشنگ بود !

آقا سنگین باش!
یعنی چی لپتو بکشم؟
مرسی عزیزم

bahar شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ http://rainysky.blogsky.com

´´´´´´´´´´´¶.
´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶´¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶.
´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶´¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶

وحید شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ب.ظ

دوباره چقدر صبر کنم تا در دلم زیر خروارها خاک پنهان شوی؟؟؟؟؟؟؟؟

این قسمتش خیلی قشنگ بود!!!!

مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

وحید یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ

benjamin یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:03 ب.ظ http://http://benjamin-mason.mihanblog

kheili ghashang bud
mrc
hosein,delam kheili gerefte
az hame boridam
mikham emshab y khodkoshi bzanam b badan

مرسی عزیزم!
از منم بریدی؟
خودکشی هم خوبه!
در اسلام تاکید شده که جایز است گر از کسی بریدید خودکشی کنید!
منم توصیه می کنم!
با این کارت خدمت بزرگی هم به بشریت کردی!

not late یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ب.ظ

dobare cheghad sabr knam ta dar dlam zire kharvarha khak penhan shavi?!!
kheili matne ghashangi bud.mrc

شما لطف دارین!

رضا دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ق.ظ

وقتی لپت رو کشیدم معنی سبک سنگین رو میفهمی

عجب رویی داری ها!
بچه پررو!

بنجامین دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ

مشکلت با من چیه؟؟؟؟؟؟

من کلا با همه از جمله خودم مشکل دارم!
شما زیاد جدی نگیر.

وحید دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 ب.ظ

وبلاگ زیبایی دارید

چی میــــــــــــــــــــــــگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

light4night چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ق.ظ http://light4night.blogfa.com

kojash jayas?!
zaye ye chize digas! ;)

مرسی عزیزم

رضا پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ب.ظ

دیدی لپت رو کشیدم !!!
اگه زیاد حرف بزنی دوباره هم میشکم ولی محکم تر از دفعه قبل

hashem یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:49 ب.ظ http://rashel20.mihanblog.com

man in nazarat ro nakhunde budqam
alan hamasho ykja khundam
fek konam divane shodam

gole rose سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ب.ظ

kheili ghashang booood

متشکرم از لطفتون!

benjamin چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ق.ظ http://benjamin-mason.mihanblog

jdan alan k ba dghat matno motalee kardam b zaie budanesh pei bordam
vali vase shuru khube

باز هم مرسی که امیدم رو ناامید نکردی فقط با خاک یکسانش کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد