تو را گم میکنم هر روز و پیدا میکنم هر شب

و اینسان خوابها را با تو زیبا میکنم هر شب

تبی این کاه را چون کوه سنگین میکند ،آنگاه

چه آتشها که در این کوه بر پا میکنم هرشب

تماشاییست پیچ و تاب آتشها.... خوشا بر من

که پیچ و تاب آتش را تماشا میکنم هر شب

مرا یک شب تحمل کن که تا باور کنی ایدوست

چگونه با جنون خود مدارا میکنم هر شب

تمام سایه ها را میکشم بر روزن مهتاب

حضورم را ز چشم شهر حاشا میکنم هر شب

دلم فریاد میخواهد ولی در انزوای خویش

چه بی آزار با دیوار نجوا میکنم هر شب

کجا دنبال مفهومی برای عشق میگردی؟

که من این واژه را تا صبح معنا میکنم هر شب
محمد علی بهمنی

نظرات 3 + ارسال نظر
TMT یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ب.ظ http://en.netlog.com/0x544d54_TMT

با اینکه زیاد از این شعر خوشم نیومد ولی خوب بود ممنون (مطمئنا مشکل از ماست)

(ترتیب بیت ها یادم نبود مجبووور شدم سرچ کنم)

پیش ما سوختگان مسجد و میخانه یکی است
حرم و دیر یکی سبحه و پیمانه یکی است

این همه جنگ و جدل حاصل کوته نظری است
گر نظر پاک کنی کعبه و بتخانه یکی است

هر کسی قصه شوقش به زبانی می خواند
چون نکو می نگرم حاصل افسانه یکی است

این همه شکوه ز سودای گرفتاران است
ورنه از روز ازل دام یکی دانه یکی است

ره هر کس به فسونی زده ان شوخ ار نه
گریه نیمه شب و خنده مستانه یکی است

گر زمن پرسی از ان لطف که من می دانم
آشنا بر در این خانه و بیگانه یکی است

هیچ غم نیست که نسبت به جنونم دادند
بهر این یک دو نفس عاقل و دیوانه یکی است

عشق آتش بود و خانه خرابی دارد
پیش اتش دل شمع وپر پروانه یکی است

گر به سر حد جنونت ببرد عشق عماد
بی وفایی و وفاداری جانانه یکی است

راستشو بخوای خودمم هم خوشم نیومد :دی

مرسی شعر قشنگی بود!

TMT یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ب.ظ http://en.netlog.com/0x544d54_TMT

امتحانا هم که رسید و ...
دهنارو آماده سرویس شدن کنین (اگه سرویس هست که دیگه ...)
ان شا ا... همه بییسسست ممیششیم (دستم میلرزه باز )

درساتونو بخونین... (اینجا مانیتور نقش آینه رو هم بازی میکنه.با خودم هم بودم)

بای تا بعد

حرف آخر:
روزگارت باد شیرین , شاد باش
دست کم یک شب تو هم فرهاد باش

دهن من که سرویس شده به اندازه کافی توی این ترم با این استادا!!!
الان که فکر میکنم میبینم هرچی استاد وحشی توی دانشگاه هست، این ترم من باهاش کلاس دارم!!
مشروط شدم رفــــــــــــــــــــــــت!

تو دستت میلرزه من 4ستون بدنم داره میلرزه!!

از کجا شروع کنم به خوندن آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بای جوجو!

حرف آخرتم قشنگ بود مرسی!

hashem سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ق.ظ

fogholade ziba bud

مرسی عسلم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد